Alla inlägg under december 2009

Av Sara - 30 december 2009 23:29

Jag är jävla ledsen på allting!!! Om bara några dagar ska An Cafe ha sina sista konserter i Japan. Har precis sett lite av deras medelande. Jag såg inte klart allting för det kändes så fruktansvärt jobbigt att se sitt favoritband där. Ingen såg direkt glad ut. Och det värsta av allt är att jag inte gå på konserterna..


http://www.youtube.com/watch?v=Rw4fYHZzr4g



Jag kommer sakna dom enormt mycket....

Av Sara - 28 december 2009 20:36

... för att mina uggs rinner igenom -.-'  

Haha det var det ända jag skulle säga xD

Sayonara :D


så onödigt 

Av Sara - 27 december 2009 23:22

För några inlägg sen sa jag att jag skulle visa er några bilder på Bullen när han var på taket och inte kunde komma ner. Nu ska jag visa er dom :D

      

Det var alla, Sayonara :D

Av Sara - 27 december 2009 18:04

Hej alla...


Jo det är så att ett av mina favoritband ska ta paus i Januari. An Cafe är bandet. Jag sörjer det något enormt. Jag vet, dom ska bara ta paus, hoppas jag!  Jag har ingen aning när dom kommer tillbaka. Jag har lyssnat på An cafe ett antal år nu. Och i mars var jag och såg dem underbara! <3

Vilket jag aldrig kommer att ångra!! Jag vet väl att dom inte har gjort den bästa musiken nu på ett tag och dom gjorde den bästa musiken när Bou var med i bandet. Men han valde ju att ta en annan väg. 
Ja det var väl allt tror jag...


Sayonara    <3


GOOOOOOOOOOOOOOOOOO AN CAFE!!!!!!! 

Av Sara - 27 december 2009 17:02

Ja precis! För ungefär en månad sen färgade jag mitt hår och nu börjar den gå ur :( 

Men jag ska snart färga det igen. fast då mörkare. Men vi får se om Patricia kan göra det innan skolan börjar för nu är hon i Gotland... Men det var väl allt..

Sayonara :D <3 

Av Sara - 27 december 2009 16:55

Igår tonade jag mammas hår. Men det visade sig att det inte räckte. Så när vi var på stan igår köpte vi en till sådan. Så jag fixade det idag igen. Hon ska snart tvätta ur det så vi får se hur det blir :D


Sayonara :D <3 

..

Av Sara - 26 december 2009 20:36

Hej allihopa :D

Jag har inte skrivit på några dagar nu för att jag inte har varit hemma..

Men iaf kan ju säga lite vad jag fick lite i jul klapp...

* En kamera :D
* 1900 kr ungefär 

* bok

* godis
* kläder

* triss lotter

* parfym

och sen massa mer som jag inte orkar skriva...

Jag vart nog mest nöjd med kameran :d ni vet ju hur hycket jag har tjatat om min gamla... Det skiljer ganska mycket mellan dom två... Bland annat att den gamla hade 3 megapixlar och min nya 12 :d 


Det var väl allt, Sayonara :D <3

Av Sara - 23 december 2009 15:10

Bullen fastande på taket idag och Malin och jag fick inte ner honom för att det var för mycket snö. Så vi tog en pall så han kunde kliva på den och det gjorde han. 


Detta vart kort för jag orkade inte skriva om allt igen -.-'


Bilder kommer senare när internet hänger med...



Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards