Alla inlägg under mars 2010

Av Sara - 28 mars 2010 13:55

Jag har hittat (eller Malin tipsade) om ett band ,the back horn, som jag har blivit lite smått beroende av ^^ Så dom kan ni kolla in :)


DAGENS SMINK: mascara 
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS KLÄDSEL: jeans, linne o kofta typ o underkläder
DAGENS HÄNDELSE: har varit i kyrkan för gudstjänsten :/ inget mer
DAGENS LÅT: någon från the back horn som jag inte vet vad den heter eftersom det står med tecken...
DAGENS VILL HA:  Påsklov  och SOMMAR!!
DAGENS PLANER: bara leva antar jag, men jag vet inte
DAGENS SAKNAD: Samus, dock varje dag <3

DAGENS SKADA: ingen faktiskt, ovanligt nog
DAGENS DUMMASTE: jag vene
DAGENS DROG: The Back Horn :D
DAGENS ÅTERSEENDE: jag vene?
DAGENS ROLIGASTE: inget har varit speciellt roligt...
DAGENS TRÅKIGASTE: kyrkan tror jag
DAGENS FINASTE: jaduu
DAGENS KRAM: ingen?
DAGENS PUSS: ingen?
DAGENS FAVORIT: Bullens mage xD han visade hans mage en massa när han sov. katten är för söt <3
DAGENS KÖP: inget ^^
DAGENS GODIS: inget!
DAGENS HUMÖR: sådär..
DAGENS AVSLUTANDE: mhm...


sådär roligt har jag... Skriver mer senare..kanske

Av Sara - 26 mars 2010 20:21

Som rubriken säger... Det är slut nu :/ tråkigt... Och på måndag börjar den efterlängtade (not!) skolan, men går ju bara till torsdag :) sen påsklov :D

Kollar på så ska det låta xd... Det är inge kul denna vecka... men tanke på musik.. jag har tröttnat på musiken jag gillar :o An cafe lyssnar jag väldigt lite på nuförtiden. Och mucc blir det bara mindre o mindre av :( Jag lyssnar ju såklart på mer såsom x japan, green day, paramore, SuG (japanskt band) o mm men asså jag har tröttnat. ni får gärna ge förlag på musik men inget  RnB, hip hop och något sånt hemskt!!! Rock blir toppen :D 

Av Sara - 21 mars 2010 13:26

Hela veckan har det varit paro, lite av anledningen att jag inte har skrivit nått. Får gå upp 06.25 varje morgon o då är man trött!! o jag jobbar till 4 varje dag men oftast har jag fått slutat tidigare. Och jag trivs där väldigt mycket. Ehm kanske ska säga vart jag jobbar... Jag jobbar ute på Lucerna, på vattenlabbratoriet (stavning? xd). Blir att jobba där nästa vecka också. över till en annan sak. Jag har köpt en massa nya kläder denna vecka så känner jag mig liiiiiite fattig :( men här kommer bilder :o (ovanligt) och Bullen fick vara med på ett hörn också, som vanligt :D :

     

Av Sara - 14 mars 2010 13:31

Jag ska berätta lite vad jag har gjort idag för er..
Vaknade klockan kvart i 10 eller nått. Bullen kom o så, så vi låg o myste massa. Gick upp o gjorde iordning  mig . Vid typ 20 i 11 så cykla jag o ulrika till kyrkan... det höll väl på i nån timme. Fikade lite efter. Men jäkla präst som gav oss kaffe..

präst: kaffe eller saft?
vi: saft

präst: jaha, kaffe då

*efter 20 sek*
präst: här har ni kaffet. *ler jätte fånigt*

efter fikat åkte vi hem, så nu sitter jag på trappan hemma och sol är det :D 

Av Sara - 11 mars 2010 18:10

Malin - Haha =D Åh, vad jag hade velat följa med =P


svar: det var så långt ifrån roligt som det går! Och du hade nog bara sätt när jag fick totyr-sprutan ^^

Av Sara - 11 mars 2010 16:23

Vaknade vid 8 ungefär o steg upp o duscha o sånt.. mamma kom o hämta mig vid kvart över nio då åkte vi till sjukhuset. Där fick vi vänta typ 5 minuter. Sen "kallade dom in mig" till ett rum där jag skulle få bedövningsspruta. tre st fick jag typ. FAN VAD ONT DET GJORDE!!! seriöst första sprutan var det värsta jag har varit med om tror jag, och jag har fobi för sprutor, jag hatar dem! När jag bröt fingret och fick två sprutor gjorde det inte lika ont. När den totyren var över så gick mamma o jag till ett annat rum o där fick jag ta på mig någon ful gul rock, blått skogrejs och hårnät typ det kändes skit fint, verkligen! Vi fick vänta där i ett par minuter och sen startades nästa totyr som inte gjorde lika ont som tur var (det kändes inget!). Dom tog bort leverfläcken och sen sydde dom. sen var allt över.. Sedan var man så mallig o det gjorde inte ont men nu(!) gör det fruktansvärt ont, skulle dammsuga men asså det går inte! Nu ska jag laga mat (förvånande ellehur??), jag brukar inte göra det men det går någ. Liksom steka korv och göra lite makaroner kan väl alla? eller? 

Men vi syns någon gång!!

Just det, idag är det 2 månader sedan Samus-sötnöt gick bort :( RIP!<3 

Av Sara - 10 mars 2010 19:25

Skola idag och konfa idag... lika kul som vanligt :) not...
Imorgon är det 2 månader sedan älskling "gick bort" en stor saknad säger jag bara!! Samus <3

Vill ni veta en sak? imorgon kommer jag att dö.. Imorgon rycker leverfläcken bort i nacken, nej jag ser inte fram imot att plågas...
Föresten så måste ja dela datastolen numera med Bullen, vilket inte är kul :( <3 Men jag låter han ligga där annars så håller han bara på... 

Av Sara - 7 mars 2010 22:00

Duschade förut, så slipper jag göra det imorgon och jag, Ulrika och Patricia ska till simhallen imorgon.. 

På torsdag är det 2 månader sedan Samus togs bort  :( 

Skola imorgon också... Inte speciellt roligt men jag överlever väl..


hejdå!! :P

Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards