Alla inlägg den 19 november 2009

Av Sara - 19 november 2009 21:56

Kollade på Glee som jag trodde var en film... Men iaf det var tråkig så jag kommer nog inte följa serien..
Det var väl allt jag ville säga xD

men godnatt typ... 

Av Sara - 19 november 2009 20:57

Just nu sitter jag och kollar på mammas  pojkar.. Det är verkligen inte bra! Men jag har ju inget annat o göra.
Jag hittade min kamera, den har bara 3.2 megapixlar..det suger! Men eftersom jag kanske ska åka till Japan nästa men Malin och Daniel år (som jag inte tro blir av Gråter) så ska jag spara pengar så kameran får väl duga något år till och den är kanske 4-5 år gammal redan. Men den var bra iaf, typ.. Jag tänkte skaffa dagen låt tips så det kommer längre ner.
Eftersom jag är så seg på att skriva så har en film börjat på 4an som jag ska se på.

dagens låt tips: Green day - The static age

och en bild på Bullen och mig Glad
   
Inget bra kvalité..

Av Sara - 19 november 2009 20:16

Nu ska jag börja blogga igen och denna gången ska jag försöka göra det minst det 1-2 gånger om dagen iallafall...Skrattande
 Deg var väl allt jag ska säga nu. Ska väl göra klar engelskan som jag ska redovisa imorgon! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards