Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sara - 17 januari 2010 21:59

Hej alla!

Den sista tiden har det inte blivit så mycket bloggande. Skrev för en vecka sen ungefär... Samus älsklingen tog vi bort i måndags och det var något otroligt jobbigt. Imorgon blir det en vecka sedan. Jag saknar henne något enormt! Varje gång jag går till skolan och kommer hem ifrån skolan så tittar jag bort mot hennes grav under träden på gården. Ja, det känns verkligen i hjärtat! I fredags gick jag till henne o prata lite vilket vart väldigt jobbigt! 

De andra katterna Skuggan, Bullen, Zigge och Link verkar inte "bry" sig så mycket? Jag vet inte riktigt hur jag ska säga men dom verkar inte förstå att hon inte är kvar.
Jag tycker väldigt synd om Skuggan för hon och Samus brukade alltid sova tillsammans. Och nu känns det som att man inte ser Skuggan så mycket. Men jag vet inte...
Och sen inbildar jag mig att jag ser Samus... Men hon har det väl bra nu i alla fall. Vi kommer ju mötas igen så småningom. 

 

Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards