Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Sara - 11 februari 2010 19:28

Ändrade på lite saker... Bland annat "visningsbilden"... vart inte den finaste men jag kollade seriöst igenom alla bilder och det vart den...

Haha det var allt ^^ 

Av Sara - 11 februari 2010 18:43

vad tusan ska jag gör med mitt hår?

Ska jag ha min vanliga tråkiga färg?brun?blond?svart?

Vad tycker ni???

Av Sara - 11 februari 2010 18:28

För ett år sedan:

Hur gammal - 13 

Vilken klass gick du i? -  7j

Vad hade du för hårfärg? -mörkblond typ

Hur lång var du? – jag vet inte

Vem var du kär i? – Herregud, shit va många det var!! Jag säger det inte här   

Hade du någon pojk/flickvän? – nej
Vad brukade du göra på fritiden? – kompisar

Vilka umgicks du med? – haha

Hur såg du ut? - ful

Var allt bättre då? - jao...

Skulle du vilja gå tillbaka dit? - njaaa.. kanske

Har du förändrats? -  har jag väll


Nu:

Hur gammal är du? - 14 snart 15

Vilken klass går du i? -  8j

Vad har du för hårfärg? – brunt 

Hur lång är du?- ingen aning

Har du någon pojk/flickvän? – nej...

Vad brukar du göra på fritiden?- sitta här :|

Vilka umgås du med?- typ ingen nu

Hur ser du ut? – ful

 


Har du..

Kysst någon? – aa

Sovit brevid någon av samma kön? – Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? – ja

Slagit ner någon? – på skojj isånnafall

Ljugit för en bra vän? – ja..

Svikit någon?- jo

Fuskat på prov/läxförhör?- ja...
Blivit kallad Bögjävel- knappast

Kallat någon Bögjävel? – nej

Druckit alkohol? – men ja

 


Vem:

Skrev du senast till på msn? – Patricia

Kramade du senast? – hmm.. länge sedan? :/

Sov du hos senast? - mig själv?

Kan du lita på till 100%? – jag tror inte att jag kan lita på någon till 100 %
Är den finaste personen som finns? - hmmm

Vill du vara med just nu? -  hmm..

Ringde dig senast? - Mamma tror jag
skicka ett sms till dig senast? - Ulrika

Skickade du ett sms till senast? Ulrika

 


Vad:

Drack du senast? Vatten

Köpte du senast? vene

Gjorde du igår? konfa (världens fulaste "ord")

Ska du göra imorgon? ingen aning

Vill du göra just nu? leva ett lyckligt  liv i Japan (jag lever "lyckligt" nu också men asså detta är INTE japan)

Åt du senast? Någon tårta som Stefan har köpt

Är närmast dig som är rosa? min internet sak

 

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- jag vet inte...

Du har sårat nån så de börjat gråta - troligtvis

Nån har sårat dig så du börjat gråta – jao

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år – nee 


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja..

Jag har smygit ut utan lov - har jag väll

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – njaaee

Jag har en hemlighet som ingen vet – ja

Jag har fuskat i ett spel – ja

Jag har struntat i ett prov – ja

 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden –nej

Jag kan inte svälja piller  - ibland

Jag har tagit mediciner mot depression - nej

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja

Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande – ja

DÖDEN

Jag hatar begravningar - ja fyfan...

Jag har sett någon dö – nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – mh..
Någon nära till mig har begått självmord - ja..

Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards