Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sara - 20 februari 2010 19:14

Bara för att jag har tråkigt o så tänkte jag ha en frågestund... Visst är det inte många som läser bloggen men skit samma... svarar troligtvis på frågorna om det kommer in 10 eller nått annars under veckan ^^

förslag på frågor:
Hur kommer det sej varför du fick just Bullen? Varför heter din katten Bullen?
Hur länge har du lyssnat på japansk musik?

ja eller nått annat som du undrar ^^

fråga på! 

Av Sara - 20 februari 2010 19:04

Mitt riktiga är börjar komma fram... så mamma kanske färgar det imorgon eller så tar jag med färgen med till malin och färgar där.. Men jag vet inte.. Vad tycker ni?

Av Sara - 20 februari 2010 18:39

NU har jag äntligen skaffat msn plus. Valde nytt skal o så också, vart väl inte riktigt nöjd.. Men orka bry sig. Kan väl ändra det i framtiden!?

Av Sara - 20 februari 2010 12:10

Okej, det gör dom inte. Det är bara Skuggan som gör det. Men eftersom vi inte kommer ihåg vilket datum dom andra fyller så får fyller dom år på samma dag ^^  smart ju? :P

Men iaf Skuggan fyller 9 år! Hon börjar bli gammal :O njee skoja bara!
Bullen, Zigge och Link fyller 5 år!  Asså tiden går för fort! :O Känns som det var igår Vi hämtade Skuggan! :D

Samus skulle ha fyllt 7 år. Men tyvärr hann hon aldrig göra det :( ogud vad jag saknar den katten!!! :´( Alla lever ju inte för alltid, tyvärr!!

Om 2 dagar åker jag äntligen till Uppsala! Stannar nog där hela veckan men jag vet inte än..


hejdå ^.^ 

Presentation

Omröstning

Jag gillar inte min naturliga hårfärg så jag undrar: vilken färg ska jag ha?
 Den naturliga
 mörkbrun
 ljusbrun
 svart
 rött
 Chockfärg: blå xD
 Chockfärg: rosa xD
 Chockfärg: gul xD
 blond
 eget förslag (skriv som kommentar i något inlägg)
 annan chockfärg (svara som ovan)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättning

Gästboken ^^


Ovido - Quiz & Flashcards